2011. július 22., péntek

Elérkezett a nagy nap!!!

12:40-kor elindult a kis csapat!!! J

2 óra 15 perces repülőút után megérkeznek Rigába, ahonnan majd csak holnap (2011.07.23-án, 20:20-kor) indulnak tovább Dusanbéba. Az utazás időtartama kb. 5 óra 15 perc, tehát valamikor (2011.07.24-én) hajnalban érkeznek meg a tadzsik fővárosba. Innen még aznap éjjel busszal mennek tovább a jirgitáli elosztótáborba, ahonnan a tervek szerint 2011.07.25-én  helikopterrel mennek a 4200 m magasan fekvő Moszkvina nevezetű alaptáborba. Úgy tervezik, hogy pihenő- és akklimatizációs szakaszok után, 2011.08.06-án érik el a 6900 méteren lévő 4-es táborbot, ahonnan majd megkezdik a csúcstámadást. Ha az időjárás is úgy akarja, akkor ez 2011.08.07-én lesz majd!

Drukkoljunk Nekik együtt!!!
Minél többen vagyunk, annál jobb!!! J

A hegymászók augusztus 21-én (vasárnap), 12:15-kor érkeznek vissza Budapestre!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon, nagyon drukkolok! Izgulok, és lélekben velük vagyok. Remélem éppen, egészségesen és sikeresen térnek majd vissza hozzánk. Minden nap megnézem a blogot, hiszen nagyon kíváncsi vagyok a lányomra, Juditra. HAJRÁ!!! Pussz: "Anya"

    VálaszTörlés
  2. Igazán nincs mit! :-) Örülök, ha ezzel segíthetek az izguló anyukáknak, apukáknak, pároknak, testvéreknek, gyerekeknek, barátoknak... :-)

    Talán így könnyebb kibírni az 1 hónapot! :-)
    1-2 naponta a "HÍREK" oldalon majd minden "apró" hírt is megírok!!!

    VálaszTörlés
  3. Előre is köszönjük! Nekünk minden kis hírek is nagyon sokat jelent.

    VálaszTörlés